Corporate Gavekurve

Copyright 2006 Hali Shipon

Begrebet Corporate gavekurv er vokset enormt i de seneste par år. Virksomhedsejere har indset, at der ikke er noget så vigtigt som dyrke deres relationer, både med deres klienter og deres mest fremragende medarbejdere. Fremme og pleje professionelle relationer, om medarbejdere eller kunder, er helt afgørende at udvikle og vedligeholde loyalitet.

At give en corporate gavekurv virkelig viser, at du pleje— og hvis du er i stand til at sende en kurv, som afspejler en hobby eller et tema af interesse for modtageren, din gavekurv vil blive værdsat meget mere. For eksempel, hvis du kender den person, der modtager corporate gavekurv er en ivrig golfspiller, derefter kigge efter golf relaterede gave kurve. Nogle af de mere eksklusive Gavekurve indeholder nyttige elementer, sÃ¥som praksis golfbolde.

Det kan virkelig betale at kende dine kunder og dine medarbejdere sympatier og antipatier. PÃ¥ den anden side, hvis du ønsker at sige Tjek en stor “Tak” sÃ¥ Gavekurve med dette tema. Disse kurve er særligt værdsat omkring ferie, som er en dyre tid for de fleste mennesker. Medarbejdere med store familier kan købe gaver til alle andre, og noget for sig selv. NÃ¥r du vælger din online corporate gave kurv udbyder, sikre, at du vælger et firma, der tilbyder kvalitet varer, leveret i tide. Disse to punkter er helt afgørende. Sans for detaljer og pleje i præsentationen er ogsÃ¥ vigtig. Uanset om du prøver at sige “Tak” eller “Holde op det gode arbejde”, er corporate gavekurv en vidunderlig mÃ¥de at imponere med din eftertænksomhed og smag. Det er vigtigt at sikre, at din gavekurv er passende til niveauet af forhold du har med modtageren. Hvis noget, sÃ¥ bør være mere generøs, snarere end mindre. Efter alt, du forsøger at fremme din forretningsforbindelse med denne person, og hvis de føler du har scrimped eller gemt et par dollars, effekten af gavekurv vil være spildt. Hvis du sender en corporate gavekurv til en klient, der bruger millioner med dit firma, og derefter sende en Ã¥benbart billig eller dÃ¥rligt præsenteret kurv kunne have en negativ virkning. OgsÃ¥, at sende én kurv for et kontor for halvtreds mennesker ville ikke se godt ud. PÃ¥ den anden side er sender en kurv værd tusind dollars til en person, der tilbringer kun et par hundrede bukke hvert andet Ã¥r ikke økonomisk levedygtige. Og Sikke en fantastisk mÃ¥de at takke en meget værdsat medarbejder for clinching en lukrativ aftale for virksomheden, eller for at fuldføre et projekt med succes. Efter at have modtaget en corporate gavekurv, er det usandsynligt, at din værdifuld medarbejder vil være sÃ¥rbare over for at være hoved-jages enhver tid snart.

Der er ingen bedre mÃ¥de at vise du værdsætter og værdi dine medarbejdere. At sende en corporate gavekurv er næsten garanteret at vinde hjerter af dine medarbejdere. Personalisering kurven er vigtigt, især for høje udgifter klienter. Alle kan lide at blive behandlet som en individuel, snarere end en gruppe. MÃ¥ske kan du rÃ¥d til at sende to kurve—en til kontoret, og en for enkelt? Fordelene ved at sende en luksus corporate gavekurv er lang sigt—du vil høste frugterne i mange Ã¥r fremover.